یــــــا امــــام رضــــــــــا
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
یــــــا امــــام رضــــــــــا
 

آمده ام ای شاه پناهــم بــده...

همدردای مهربـــون اگه خــــدا بــخواد.

هفدهم این ماه راهی پابوس امام رضـــــام..!

از طرف همتون نایب زیاره...

دعا گوی همتونم...

یــــــا امــــام رضــــــــــا...

دیر گاهیست دلم شوق زیارت دارد!!!

امشب دل خسته آمده ام.!

که برایت بنویسم...

اما دستم به قلم نمیرود...

نمیدانم...

از سوز دلم بگویم یا از شرمساریم...!

نمی دانم دلتنگیم را چگونه باز گو کنم...!

مولای مهربـــانم...

وقتی سال به پایان رسیدو ...!

دعوت نامه دیگر برایم نیامد...!

وقتیکه فروردین ماه نفسهای آخرش را میکشید...

دل خسته او شکسته بسویت آمدم...

آمدم بگویم که...!!!

دلم همیشه به هوایت پر میکشد ...!

دلم از شوق دیدارت سرشار است...

و دلم گواهی میداد...

دیر یا زود مرا بسوی خودت خواهی خواند...

یــــــا رضــــا...!!!

فدای مهربونیات ...!!!

همینطور چشم انتظار بودم که...

ماه به آخر نرسیده جواب دل شکسته رو دادی...

یــــــا رضــــا...!!!

از این زیباتر چه میخواهد ...

دلی که این چنین عاشق توست...

بهر حاجات اگر دست دعا برخیزد...
دلبری هست به هر حال به پا برخیزد...
لطف آقای خراسان ز همه بیشتر است...
هر زمان از دل پردرد صدا برخیزد...

 

 یــــــا امــــام رضــــــــــا...

من بی دل آمدم که تو دلدار من شوی ...

غمدیده آمدم که تو غمخوار من شوی...

شادم که در حریم تو افتاده بار من...

آیا شود ز لطف خریدار من شوی...

خودرا ز راه دور کشاندم به کوی تو...

دلخسته آمدم که مددکار من شوی...




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: