عنوان ندارم
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
عنوان ندارم
امشب خیلیا از دله گرفتشون میگن خیلیا غصه میخورن خیلیا گریه میکنن 

ودرداشون میگن وخودشونو خالی میکنن ولی منکه دلم ازهمه عالم گرفته تره

هیچکسو ندارم که غصه هاموبراش بگم....به عکست نگاه میکنم اشک تو چشمام

جمع  میشه ولی نمیذارم کسی اشکامو ببینه من باخنده هام گریه میکنم چون تو خواستی

ونوست قوی باشه .... من قویم بابایی... ولی توکه میدونی چقدر ازدرون ضعیفم...نباید میرفتی تکیه گاهم

نباید اینجوری تنهام میذاشتی خیلی دلتنگتم امسال دومین سالیه  که نیستی....جای خالیت بدجوری حس میشه دلم بغلتو میخواد دعاهاتو.... دلم تورومیخواد بیشتر ازهمیشه 

کاش بودی.....

دومین نوروز نبودنت مبارک همه کسم




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: